סערת בנט הגיעה לטוויטר • "יש למישהו את הארץ משלשום?"

חיים הלר No Comments on סערת בנט הגיעה לטוויטר • "יש למישהו את הארץ משלשום?"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסערה שקמה סביב החלטת משרד החינוך שלא לאפשר לימודים מתוך ספר שעוסק בהתבוללות הצליחה להסעיר רבים מקרב הרואים עצמם "נאורים", והזירה החמה ביותר הייתה זירת הציוצים ברשת. המחנה ה"נאור" הזדעק נגד ההחלטה, ואילו מחנה הימין ניסה להוכיח כי דווקא אנשי הארץ ומחנה השמאל הצדיקו בעבר, לא אחת, הדרת ספרים הנוגעים לתכנים יהודיים.

כתב ערוץ 2 עמית סגל כתב "שמח באמת לראות את ההתקוממות נגד הצנזורה. בעניין אחר: יש למישהו את הארץ משלשום?", כתב תוך שהוא מצרף צילום ידיעה בעיתון הארץ שבו התגאה הארץ בהקפאת רכישת ספרים עם תכנים המנוגדים לתפיסת עולמם.

טויטר בנט החרמת ספר (4)

סגל הוסיף וכתב בציוץ אחר, "אני נגד פסילה של רביניאין (הסופרת. ח.ה) אבל לא מוכן לשמוע את זה מחלק מהדוברים, סותמי הפיות המקצועיים".

טויטר בנט החרמת ספר (3)

ירח טוקר, יועצו של ח"כ גפני צירף מאמר מעיתון הארץ ואשר עסק בתודעה יהודית בצבא, וכתב "פשוט לא ייאמן. צביעות בשיאים חדשים. ענף תודעה שמעודד יהדות בצבא חייבים לסגור. להסיר ספר שאולי מעודד התבוללות? הצילו!".

טויטר בנט החרמת ספר (5)

טויטר בנט החרמת ספר (6)

הכתב לענייני חרדים של הארץ יאיר אטינגר "סינגר" על הפרסום בעיתונו וכתב "מישהו במשרד החינוך איבד את היכולת להבחין בין טוב לרע למטורף".

טויטר בנט החרמת ספר (7)

ללא ספק, השיח השולט בטוויטר היה זה שיצא חוצץ נגד החלטת משרד החינוך ועל כך כתב יועץ התקשורת הדתי איתן זליגר, "כשאומרים שהטוויטר לא מייצג את החברה הישראלית מתכוונים בעיקר לימים כאלה".

טויטר בנט החרמת ספר (2)

והיו גם כאלה שהבינו שהסערה רק עושה טוב למכירות הספר, כזה היה גם ערן זינגר שכתב,  "אילו הייתי דורית רביניאן הייתי מתקשר מחר בבוקר לבנק לשאול איפה כדאי להשקיע את הכסף. וכמובן לשלוח זר לבנט".

טויטר בנט החרמת ספר (1)



0 תגובות